17 October 2010

Seni

konbanwa minna... ogenki?
mood: mixed
location: still at Penang.

hm... ari ni, juz straight to the point la ea.
xde mood nk merepek2 ni.

psl seni. dlm keluarga Mika, I mean, termasuk saudara mara sekali, hnya ade dua org je yg mmg minat sgt dgn seni ni. yg lain sume x.
dua org tu ialah Mika, n my uncle.
knp leh jd cmtu? ntah la. ayah Mika bnci dgn seni ni.
ramai org yg x suke seni. dorg pndg rendah kat seni.
x kesah la seni ape2 pun. muzik ke, lakonan ke, melukis ke, x kesah la. knp ek?
hina sgt ke org seni?
knp org pndg tggi je pd org lain yg jd doktor, peguam, or engineer or watever?
slh ke org yg minat seni ni?
pdhl org yg x suke seni ni, sumenye penipu besar! penipu!
dorg ni kalo nk beli baju pun, msti tgk corak n warna jgak kan?
adakah baju tu doktor or peguam yg buat?
pastinye reka bentuk baju and warna tu dtgnye dr minda seni.
knp org pndg rendah pd org seni sedangkan brg2 yg dorg beli pun org seni gak yg cipta???
ingat nk reka ssuatu tu senang ke??? pkai minda n akal jugak tau!
bukannya senang! org seni pun manusia gak.
kelebihan dorg dlm seni je, knp diorg ni dipandang rendah?
kalo nk Islamic ckit, kulit Al-Quran tu, sape yg lukis cantik2? doktor ke? peguam ke?? engineer ke???
nk tulis muzik, leh ke dorg yg tulis? x leh kan???

kkadang tertanya2 kenapa org bnci dgn seni.
sedangkan ape yg dorg selalu cari pastinye mereka cari yg cantik.
dunia pun Tuhan ciptakan cantik. cuba kalo hitam putih? cantik ke??
sedangkan hitam n putih tu pun warna jugak.
so, org yg bnci seni ni mau lari ke mana???
ke mana2 saja dorg pg, kat ctu ade seni.
jgn la nk tipu diri sendiri. jgnla ckp korg bnci pd seni.
sbb kalo ade org yg ckp die bnci seni, die adalah penipu besar!

tu pendapat Mika. walaupun perkataan or kata2 Mika ade yg tunggang terbalik.
sori kalo ade yg x betul.
tp Mika dh muak dgr org kata yg mereka bnci pd seni ni.
stop being a big liar! stupid moron!

grrr! geram tul! Dx
dah la. kang runtuh la blog Mika ni.
bye!
http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

7 Cassies' Talking:

Let's Walk Together