18 June 2010

knp Mika selalu jd mangsa?

asal ade pape je, Mika yg kne.
org lain pnye slh, Mika yg kne.
kwn buat hal, Mika yg kne.
asal ade je bnde trjadi, sumenye g kat Mika.
kenapa?? kkdg tu rs cam, lbih baik Mika ni x wujud kat dunia ni.
tapi Mika rasa bersyukur jugakla sebab dpt hidup di dunia ni.
dpt tgk brbagai2 ragam manusia n ragam dri Mika sndri (manusia la tu. xP)
ntahla. naik runsing kpla otak ni!
kenapa Mika selalu jadi mangsa keadaan yg halnye bukan Mika yg mulakan??
org lain yg mulakan, Mika yg jd bhn cemuhan. Mika la tmpt dorg lpskan mrh.
ape ni?? angin xde, guruh xde, petir xde, tiba2 je hujan menimpa Mika.
cela sgt ke Mika ni utk wujud di dunia ni?? truk sgt ke Mika ni?
org lain pnye psl, Mika jgak yg dibenci. asal ha? knp?? knp?? knp?????
Tapi Mika sndri pun dah xkesah psl hal ni. dari sekolah rndah smpai sekolah menengah pun camtu jgak. mmg dh nasib kot? nasib yg bgitu malang!
damn! stupid! bleeehhhh!!! D:<
rasanye cam ade org yg memerhati Mika dari jauh n apabila Mika ade kwn yg rpt je, mesti ade bnde x baik brlaku n org tu nk hncurkan hidup Mika dgn pelbagai cara. xleh tgk Mika senang ckit, ade je yg x kne! bnci! stupid! baka! bleeehhhh!!! DAMN!!! grr!
bye! geram yg teramamt sgt dh ni! Dx

2 Cassies' Talking:

Let's Walk Together